Szkolenia

Psychologia i techniki sprzedaży

  • Bezpośrednia rozmowa, spotkanie z klientem
  • Rozmowa telefoniczna 

Proponujemy zwiększenie produktywności i skuteczności Państwa pracowników.

Każdy pracownik ma określony czas danego dnia, określony zasób sił do realizacji zadań, pokonywania trudności w danym dniu. Nasze szkolenie ma za zadanie lepsze wykorzystanie sił i możliwości pracownika.

Szkolenie to głównie bezpośrednia praca przez telefon, prowadzenie spotkań handlowych z klientem – stawiamy na zajęcia praktyczne „na żywym organizmie”.

Teoria – podstawowa wiedza w zakresie „działania” człowieka, mechanizmy samokontroli i dalszego rozwoju przekazywana jest indywidualnie lub w grupach kilku osobowych.

Spotkania z klientem – indywidualnie z pracownikiem „w jaskini lwa”.

Duży nacisk kładziemy na praktykę, każde spotkanie jest inne. Nawet najlepsza teoria, najlepsze materiały szkoleniowe nie zastąpią bezpośredniej rozmowy z prawdziwym klientem.

Dla nas największą satysfakcją, dla Państwa zaś rekomendacją, jest polecanie przez naszych klientów Inari innym firmom, czy też zamawianie ponownie naszych usług przy zatrudnianiu kolejnych pracowników.

szkolenia

Program szkolenia

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Jesteśmy do dyspozycji

Kontakt

Inari Piotr Ciechociński

ul. Kwiatowa 22 A,
05-092 Izabelin-Dziekanówek

52o21’10.06’’N
20o49’19.20’’E

Dane kontaktowe


biuro@inari.net.pl

+48 519 183 134

Napisz do nas

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie Polityka prywatności Akceptuje